روش های ترمیم مو | ترمیم مو چیست | 1 جایگزین کاشت مو | موگه

wigs mogeh1

روش های ترمیم مو

روش‌های ترمیم مو

ترمیم مو چیست ؟

روش های ترمیم مو ، اما در ابتدا مقدمه ایی بر ترمیم مو : سالانه بیش از نیمی از آقایان و شصت درصد خانم‌ها با چالش ریزش مو روبه‌رو می‌شوند، که دلایل این مشکل می‌تواند متنوع باشد. اما امیدواری وجود دارد، زیرا علم پزشکی تاکنون پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه درمان ریزش مو داشته است. یکی از روش‌های مؤثر در این زمینه، ترمیم موی سر است. در ادامه از روش اجرایی و انواع پروتز مو بیشتر خواهیم گفت :

ترمیم مو با استفاده از پروتز مو به عنوان یکی از روش‌های نوین و مؤثر در درمان ریزش موی سر مطرح می‌شود.

این روش، با پر کردن فضاهای خالی و ناشی از ریزش مو با موهای جدید انجام می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته این روش، عدم استفاده از بانک موی فرد متقاضی است. به جای آن، از بانک موی جدیدی برای ترمیم مو استفاده می‌شود.

این امر این روش را به ویژه برای افرادی با بانک موی کمی یا پرتراکمی، جذاب می‌کند.

در حین انجام ترمیم مو، بانک مو با استفاده از مواد کراتینه و گیاهی روی پوست سر نگه‌داشته می‌شود، و نتیجه مثبت این کار در یک جلسه قابل مشاهده است.

یکی از مزیت‌های این روش، عدم وجود تفاوت ظاهری بین موهای کاشته شده و موهای طبیعی فرد می‌باشد.

بر خلاف کاشت مو که نیازمند شرایط خاصی است، ترمیم مو با پروتز مو به افراد با شرایط مختلف این امکان را می‌دهد تا از این روش مؤثر در بهبود وضعیت موهای خود بهره‌مند شوند.

  • فرد در سن بسیار پایینی، دچار ریزش مو شده باشد.
  • ریزش موی فرد، ادامه‌دار باشد.
  • فرد زمان کافی برای رشد موهای پیوندزده را ندارد.
  • فرد دارای بیماری های خاص بوده و امکان کاشت را ندارد.
slider01

روش های ترمیم مو

تمام افرادی که از ریزش موی سر در سطح زیادی رنج می‌برند، می‌توانند از روش ترمیم مو استفاده نمایند. افرادی که ریزش موی ارثی دارند یا به هر دلیلی دچار ریزش مو شده‌اند، می‌توانند از ترمیم مو استفاده کنند. ترمیم مو انواع مختلفی دارد که هرکدام می‌تواند نتیجه و بازده متفاوتی داشته باشند. انواع روش‌های ترمیم مو عبارتنداز:

مزوتراپی

یکی از روش‌های جلوگیری از ریزش موی سر مزوتراپی است. این روش یک روش غیرتهاجمی بوده و پزشک، دارو را مستقیما به ریشه موی سر تزریق می‌کند. در این روش باید تمام فاکتورهای رشد موی سر ازجمله هورمون‌های بدن، ویتامین‏‌ها و پروتئین‌ها مورد بررسی قرار بگیرند. با توجه به شرایط فاکتورهای رشد، دوز دارو تزریقی برای فرد مشخص می‌شود.
موادی که به ریشه موی سر تزریق می‌شود ترکیبی از آنزیم‌ها، عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها، هورمون‌ها و دیگر فاکتورهای رشد هستند. در مزوتراپی نیازی به بیهوشی و عمل جراحی نیست.

پی‌آر‌پی

یکی از روش‌های ترمیم مو، روش پی‌آر‌پی است. در این روش پزشک سعی می‌کند تا با استفاده از پلاکت‌های خونی، فولیکول‌های موی سر را به رشد مجدد تحریک کند. در این روش ریشه‌ی موها تقویت می‌شود و رشد موها در مقایسه با گذشته بیشتر خواهد شد.

پروتز مو

یکی دیگر از روش‌های ترمیم موی سر، پروتز مو است. این روش به دلیل هزینه‌ی کمتر و دوره‌ی نقاهت کوتاه‌تری که دارد، طرفدار بسیاری پیدا کرده است. پروتز مو از دو قسمت «بیس پروتز» و «موهای پروتز» تشکیل شده ‌است.
بیس پروتز یک لایه توری مشبک بسیار ظریف است که با شبیه‌سازی پوست سر انسان ساخته شده و امکان تبادل هوا برای پوست سر را ایجاد می‌کند. روی این لایه موهای طبیعی و مشابه با موهای اصلی فرد یا به سلیقه خودش قرار می‌گیرد. تفاوت نحوه کاشت مو مصنوعی در پروتز و کلاه‌گیس باعث می‌شود پروتز مانند کلاه‌گیس نمایی غیرطبیعی نداشته باشد و در نهایت این پروتز روی قسمت طاس سر ثابت می‌شود.

ترمیم مو به روش hrt

یکی از رایج‌ترین، استانداردترین و پیشرفته‌ترین روش‌های ترمیم موی سر، روش hrt است.

این روش در کشورهای بسیاری چون کانادا، ژاپن، اوکراین و….. استفاده شده و با استقبال بی‌نظیری همراه بوده است.
در این روش یک لایه پوست نازک را شبیه به پوست سر انسان شبیه‌سازی می‌کنند و موهای سر را برای بررسی روی آن قرار می‌دهند. سپس با توجه به ساختار موی فرد، موی مصنوعی ساخته می‌شود. ظاهر نهایی کار در این روش با موهای واقعی متفاوت است.
ترمیم مو به این روش عوارض ناشی از کاشت مو مانند خون‌ریزی و جای زخم را ندارد. استفاده از رنگ، مش، فر و همچنین رفتن به استخر،‌ سونا و حمام بعد از ترمیم مو به روش hrt امکان‌پذیر است.

البته طبیعی نبودن موها، امکان ایجاد قارچ‌های پوستی و عفونت، نیاز به ترمیم مجدد، عدم رشد موها و هزینه بالای ترمیم و نگهداری از جمله معایب ترمیم مو به روش hrt است.

ترمیم مو می تواند جایگزین کاشت مو باشد ؟

علاوه بر ترمیم مو، روش‌های بسیاری برای کاشت مو و درمان طاسی سر وجود دارد. کاشت مو در مقایسه با ترمیم مو بازده و نتیجه بهتری دارد، این دو روش از نظر هزینه‌ای کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. در روش‌های کاشت مو هم همانند ترمیم مو، سعی شده تا از روش‌ها کم تهاجمی استفاده شود. روش‌های کاشت مو عبارتنداز:

  1. روش fut: از روش‌های قدیمی کاشت موی سر است که با جراحی و تزریق داروی بیهوشی همراه است.
  2. روش fitیکی از روش‌های رایج کاشت موی سر است. نیازی به بیهوشی و جراحی ندارد و تنها از بی‌حسی در ناحیه سر استفاده می‌شود.
  3. روش sutیکی از بهترین روش‌های کاشت موی سر است. این روش علاوه بر عوارض کمی که دارد، دوام و ماندگاری آن به مراتب بالاتر از سایر روش‌های درمان است.
  4. روش bht: این روش با دیگر روش‌های کاشت موی سر تفاوت بسیاری دارد. در این روش از موهای بخش‌های مختلف بدن، برای کاشت در قسمت‌های خالی سر استفاده می‌کنند.

در پایان پیشنهاد ما جهت استفاده از ترمیم مو ، در بانوان و آقایان که تمایلی به عمل جراحی و موارد پس از آن ندارند می باشد. لذا موگه سعی بر این داشته و دارد تا با بکار گیری از نوین ترین تکنیک های روز دنیا در زمینه پروتز موی طبیعی ، بهترین روش را که باعث بازگشت زیبایی و 100% جوانی شما خواهد شد را معرفی و ارئه دهد.

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید | روش های ترمیم مو

 

# ترمیم مو چیست
# ترمیم مو چگونه صورت می گیرد
# ترمیم مو موگه
# کاشت مو چند ساعت طول میکشد
# کاشت مو چگونه است
# کاشت مو چقدر زمان میبرد
# کاشت مو چیست
# کاشت مو چند روز طول میکشد
# کاشت مو چه عوارضی دارد
# کاشت مو چگونه انجام میشود
# ترمیم مو زنان
# کاشت مو زنان
# ترمیم مو سوخته با دکلره
# ترمیم موهای سوخته با دکلره
# ترمیم موی سوخته
# ترمیم موی سوخته با دکلره
# ترمیم موی سر
# ترمیم موی سر مردان
# ترمیم موی سوخته توسط دکلره
# ترمیم موهای سوخته و وز شده
# ترمیم ساقه مو
# ترمیم سوختگی مو با دکلره

ریزش موی سر: علل و راهکارهای موثر برای پیشگیری و درمان

ترمیم مو چیست | راهکاری برای بهبود وضعیت موها | موگه